Partnerzy Handlowi Nice śladami Hipokratesa
Blisko 100 wyróżnionych Partnerów Handlowych Nice w ubiegłym tygodniu wzięło udział w tradycyjnym corocznym wyjeździe zagranicznym. Tym razem w podziękowaniu za współpracę handlową laureaci programu motywacyjnego mieli okazję spędzić 8 niezapomnianych dni na jednej z najpiękniejszych greckich wysp – wyspie Kos. W Krainie Ogrzanej Słońcem na wszystkich uczestników wyjazdu czekało mnóstwo atrakcji.
Programy motywacyjne organizowane są w Nice Polska już od ponad 10 lat i wpisały się na stałe w politykę firmy. - Wierzymy, że doświadczenia zdobyte w taki sposób bezpośrednio przekładają się na jakość relacji budowanych z innymi ludźmi, często współpracownikami, przełożonymi, klientami. Dzisiejszy biznes to gra zespołowa, której kluczowymi elementami są współpracujący ludzie i firmy – mówi Adam Krużyński, Dyrektor Zarządzający Nice Polska.
Kos to grecka wyspa, która przynależy do archipelagu Dodekanezu i położona jest we wschodniej części Morza Egejskiego tuż u wybrzeży Turcji. Górzysta wyspa związana jest z postacią Hipokratesa, który żył tu około V wieku p. n. e.
Wszystkich Partnerów Handlowych Nice przywitała wspaniała pogoda, dzięki czemu można było w pełni skorzystać z możliwości kompleksu hotelowego Club Magic Life Marmari Palace. Oprócz tradycyjnej rywalizacji sportowej w siatkówce plażowej oraz piłce wodnej, która corocznie angażuje większość uczestników, pojawił się cały szereg możliwości spędzania wolnego czasu w aktywny, lecz nieco odmienny sposób. Zainteresowani mogli skorzystać z lekcji windsurfingu, strzelania z łuku, lokalnych wycieczek górskich (także rowerowych) czy zabiegów fish spa. Lokalny wiatr meltemi orzeźwiał oraz chłodził rozpalone Słońcem głowy.
Formuła All Inclusive dawała wszystkich uczestnikom dostęp do kuchni różnego rodzaju, jednak największym powodzeniem cieszyły się lokalne specjały. Od lat kuchnia grecka uważana jest za najzdrowszą na świecie, zapewniającą długowieczność i witalność. Niezaprzeczalnym faktem jest duża ilość spożywanych warzyw i owoców, wszelkiej zieleniny (horty czy szpinaku), roślin strączkowych, ryb i owoców morza, nabiału i pieczywa – w dużej mierze w postaci sucharów. Wszyscy uczestnicy wyjazdu mieli również okazję skosztować tzw. „płynnego złota”, czyli oliwek oraz oliwy z oliwek.
Tradycyjnie Partnerzy Handlowi Nice mieli okazję wziąć udział w bogatym programie turystycznym. Uroki wyspy Kos można było poznać dzięki zorganizowanemu Jeep Safari. Samodzielnie prowadzonymi samochodami marki Suzuki uczestnicy podzieleni na dwie grupy mogli podążać śladami Hipokratesa, zobaczyć szczątki pierwszego greckiego szpitala czy skosztować wina z lokalnych winiarni. Na wyjeździe nie zabrakło także elementów delikatnego off-roadu na trasach szutrowych.
W trakcie wyjazdu odbyła się również jednodniowa wyprawa do Turcji – do pobliskiego portu w Bodrum. Tam można było podziwiać zachowane do dzisiaj pozostałości nadmorskich wiatraków, odnowiony amfiteatr oraz luksusową jubilerską manufakturę. Ponieważ wycieczka odbyła się akurat w dniu targowym, zainteresowane osoby mogły przejść na lokalny tradycyjny bazar.
Każdy z programów motywacyjnych jest wyjątkowy. Partnerzy Handlowi Nice mieli już okazję do wspólnej ekspedycji na Saharę, przeprawy barkami przez Francję czy podziwiania futurystycznych krajobrazów Wysp Kanaryjskich. W związku z zaangażowaniem firmy w sport niektóre programy motywacyjne były powiązane z wspólnym kibicowaniem. Dzięki temu laureaci programów mogli wspólnie z Nice oglądać występy Roberta Kubicy, oklaskiwać polskich reprezentantów na Igrzyskach Olimpijskich w Pekinie czy być świadkami historycznego zdobycia tytułu Indywidualnego Mistrzostwa Świata na żużlu przez Tomasza Golloba.