Nice - sponsorem tytularnym rozgrywek pierwszej ligi piłki nożnej
Z wielką przyjemnością informujemy, że na mocy porozumienia między Nice Polska Sp. z o.o. a Polskim Związkiem Piłki Nożnej, firma Nice została sponsorem tytularnym rozgrywek pierwszej ligi piłki nożnej. Dzięki nowemu kontraktowi aż do końca czerwca 2018 roku rozgrywki będą nosiły nazwę Nice 1 Liga!
Od blisko 15 lat Nice wspiera polski sport. Działania, które zrodziły się z pasji, dzisiaj stanowią przemyślaną i spójną strategię marketingową, która pozwala na zwiększenie świadomości marki wśród obecnych oraz przyszłych użytkowników produktów Nice oraz daje marce bardzo duży zwrot reklamowy. Przypominamy, że na przestrzeni ostatnich lat Nice był m.in. sponsorem żużlowej reprezentacji Polski, oficjalnym partnerem rozgrywek piłkarskiej Ekstraklasy czy pierwszym w historii sponsorem sędziów PZPN. W poniedziałek, 27.02.2017 r. sekretarz generalny PZPN, Maciej Sawicki oraz dyrektor zarządzający Nice Polska, Adam Krużyński w blasku fleszy parafowali umowę na sponsoring tytularny rozgrywek piłkarskiej Nice 1 Ligi. Co najmniej dwa mecze każdej kolejki Nice 1 Ligi transmitowane będą już od marca za pośrednictwem kanałów sportowych telewizji Polsat.
- Podpisanie umowy sponsoringowej z firmą Nice jest kolejnym etapem budowy marki i prestiżu rozgrywek 1 ligi. Dzięki wspólnemu zaangażowaniu kierownictwa PZPN i PLP dwa lata temu pozyskaliśmy godnego partnera telewizyjnego ligi - Telewizję Polsat. Naturalną konsekwencją tego kroku jest podpisanie teraz umowy ze sponsorem tytularnym. Wysoki poziom organizacyjny jak i nieustannie rosnący zasięg medialny rozgrywek 1 Ligi sprawił, że rozgrywki te stały się atrakcyjnym produktem dla sponsorów. Jako federacja cieszymy się z tych pozytywnych zmian i nadal będziemy mocno wspierać Zarząd Pierwszej Ligi Piłkarskiej w dalszej profesjonalizacji rozgrywek 1 Ligi. Gorąco wierzymy, że zaangażowanie nowego sponsora tytularnego ligi, firmy Nice, jeszcze bardziej wpłynie na promocję i atrakcyjność tych rozgrywek – powiedział Maciej Sawicki, sekretarz generalny PZPN.
- W ciągu ostatnich kilku miesięcy kluby i liga wykonały ogromną pracę, by przygotować się na ten moment. Cieszymy się, że 1 liga jest coraz bardziej atrakcyjna dla kibiców i reklamodawców. To krok milowy w rozwoju naszego projektu, ale na pewno nie ostatni. Przed nami wciąż wiele pracy, ale ze wsparciem nowych sponsorów i partnerów z przyjemnością będziemy podnosić poziom rozgrywek i ich marketingową oprawę – mówi Martyna Pajączek, prezes Zarządu Pierwszej Ligi Piłkarskiej.