Nice i Elbra kontynuują współpracę promocyjną
Elbra to jeden z wieloletnich Partnerów Handlowych Nice Polska, którzy od ponad kilkudziesięciu lat w swoim regionie zajmują się obsługą klienta końcowego z zakresu doradztwa i montażu automatyki Nice. Od 2015 roku Nice razem z Elbrą promują własne produkty we współpracy z klubem piłkarskim Korona Kielce. Od najbliższego piątku (5.06.2020) współpraca nabierze nowego kształtu.
Elbra rozpoczęła swoją działalność w Kielcach w 2006 roku. Od początku w portfolio firmy znajdują się w zdecydowanej większości produkty pochodzące z grupy Nice. Elbra skupia się na doradztwie oraz montażu automatyki wjazdowej i szlabanów, a także bram garażowych. Dzięki takiej strategii firma jest elastyczna na wymagania klienta na lokalnym rynku i ma możliwość szybkiej reakcji zarówno w zakresie instalacji nowych napędów, a także serwisu już zamontowanych siłowników do bram. W standardowej działalności bardzo intensywnie wykorzystywany jest program 5-letniej ochrony gwarancyjnej Nice.
Od momentu, w którym Nice został jednym ze sponsorów piłkarskiej Ekstraklasy (2015 rok), Elbra rozpoczęła regularne działania promocyjne na stadionie Korony Kielce, w trakcie dnia meczowego. Mimo faktu, że Nice nie jest już parterem rozgrywek, Elbra w dalszym ciągu kontynuuje współpracę z lokalnym klubem. Od piątku (5.06.2020) reklamy Nice i Elbra wracają na bandy LED w trakcie wszystkich domowych meczów Korony. Wyniki oglądalności zapowiadają się wyśmienicie, ponieważ w najbliższych tygodniach do Kielc zawita aktualny mistrz Polski, Piast Gliwice oraz poznański Lech. W związku z faktem, że pierwsze mecze Ekstraklasy po przerwie będą rozgrywane przy pustych trybunach, kibice będą „zmuszeni” do oglądania sportu za pośrednictwem transmisji telewizyjnych. Co więcej, rozgrywki Ekstraklasy wznowiły swoją działalność jako jedne z pierwszych w Europie. Dzięki temu bezpośrednie transmisje z meczów będą nadawane w aż 17 krajach Europy!
A w jaki sposób Elbra przeorganizowała swoją działalność w trakcie dwóch ostatnich miesięcy? – Nie będę ukrywał, że w naszym przypadku sytuacja w kwietniu była trudna. My zawsze staraliśmy się trzymać krótkie terminy realizacji i być gotowi do interwencji serwisowej w jak najkrótszym czasie. W kwietniu, kiedy większość z nas była zamknięta w domach, nasza działalność została bardzo mocno ograniczona – mówi Dariusz Dychała, jeden z właścicieli firmy. – Wystąpiliśmy o pomoc ze wszystkich możliwych programów rządowych. Klienci końcowi w pierwszych dniach kwietnia nie byli zbytnio skłonni do nowych inwestycji w naszym regionie. Obecnie zauważamy, że wszystko zaczyna wracać powoli na właściwe tory – dodaje.
Zmiany widać także na rynku inwestycyjnym. – Jestem w miarę spokojny o przyszłość, bo mamy podpisane kilka umów na montaż szlabanów. Niektóre budowy przyhamowały i dlatego też opóźnia się nasza możliwość wejścia na inwestycję. Ale jestem pozytywnie nastawiony i wierzę, że mimo opóźnień wszystkie inwestycje zostaną zrealizowane w całości. Cieszę się, że zakłady produkcyjne Nice na świecie kontynuowały cały czas swoją bieżącą działalność, bo dzięki temu mamy nieprzerwany dostęp do produktu. Jeśli klient końcowy jest zainteresowany naszymi usługami, my nie możemy obecnie kazać mu czekać zbyt długo, bo może się rozmyślić i znaleźć innego dostawcę. Szybki pomiar i profesjonalne doradztwo mogą pozwolić nam dzisiaj na powrót na dobre tory – zauważa Dychała.
Na przestrzeni ostatnich lat Elbra podjęła wiele przedsięwzięć marketingowo-informacyjnych, aby zwiększyć swoją rozpoznawalność na lokalnym rynku. W każdy weekend przedstawiciele firmy są obecni na lokalnej giełdzie, w trakcie której głównie zbierane są kontakty do osób zainteresowanych automatyką w celu wykonania pomiarów. Przed pandemią koronawirusa Elbra na stadionie Korony w dni meczowe przeprowadzała konkursy dla kibiców, hostessy rozdawały ulotki firmowe, a zaproszeni goście firmy otrzymywali bilety na mecze.
- Nowa sytuacja wymaga od nas zmian. Dzięki współpracy z Nice nasze wspólne reklamy trafią na bandy LED na meczach Korony. A transmisje TV trafią do prawie 20-stu krajów w całej Europie! Nasza reklama pojawi się także w programie meczowym, kiedy kibice wrócą chociaż częściowo na trybuny oraz w lokalnej prasie w dni meczowe. Wierzę, że nasze wspólne działania pozwolą na jeszcze większe zwiększenie rozpoznawalności Nice na rynku kieleckim – zakończył Dariusz Dychała.
- Bardzo się cieszę, że mimo braku kibiców na stadionach, będziemy obecni razem z naszym kieleckim Partnerem – firmą Elbra podczas wszystkich zawodów Korony Kielce. Wierzę też, że nasza wspólna obecność będzie zauważona i wpłynie decyzje zakupowe Klientów końcowych, którzy wybiorą nasz produkt oraz profesjonalne doradztwo oraz montaż naszego Licencjonowanego Partnera z Kielc oferującego standardowo 3-letnią gwarancję na produkty Nice – zaznaczył Marcin Skrobisz, Dyrektor Generalny Nice Polska
Pierwszy mecz w Kielcach w piątek (5.06.2020). O godzinie 18:00 Korona zagra z Piastem Gliwice. W Polsce bezpośrednią transmisję przeprowadzi Canal+ Sport.