Verdon Integration Days
Ostatnie dni lipca na Podkarpaciu były niezwykle aktywne. W firmie Verdon, która jest długoletnim partnerem Nice Polska, zorganizowane zostały trzydniowe warsztaty –Verdon Integration Days, podczas których omówiono nowości z oferty Nice, FIBARO i elero. Była także mowa o bieżących zachowaniach konsumentów w dobie koronawirusa. Analizowano scenariusze rozwoju branży w najbliższych latach. Nie zabrakło elementów integracji w trakcie wspólnych spacerów na górskich szlakach, biesiady przy ognisku czy wspólnego przeżywania emocji sportowych w trakcie inauguracyjnego meczu Wilków Krosno.
Verdon Integration Days rozpoczęły się od czwartkowych warsztatów w siedzibie firmy w Rzeszowie. W trakcie szkolenia skupiono się na nowościach z zakresu automatyki osłonowej elero oraz automatyki wjazdowej Nice. W pierwszej części zaprezentowane zostały nowe funkcjonalności silników z rodziny RolMotion oraz RolSolar. Nie mogło również zabraknąć prezentacji sposobów konfiguracji centrali Centero, także za pośrednictwem aplikacji instalatorskiej Centero Connect oraz demonstracji aplikacji w wersji na tablety. – Wiele wątków dotyczyło możliwości integracji różnych systemów. Pierwszy raz w trakcie szkolenia na żywo miałem przyjemność zaprezentować możliwości miniaturowego modułu BiDiZWave, który sprawia, że automatyka Nice staje się w prosty sposób kompatybilna z protokołem Z-Wave. Instalacja, jak i konfiguracja nowego modułu, są niewiarygodnie proste. Każdy instalator automatyki poradzi sobie z tym wyzwaniem bez większych problemów – mówi Piotr Szott, organizator szkolenia, który prezentował nowe urządzenie łączące światy Nice i FIBARO.
Po zakończeniu szkolenia cała grupa przeniosła się do gospodarstwa agroturystycznego w Smolniku, gdzie korzystając z pięknej pogody można było podziwiać niesamowite widoki w trakcie spaceru po górskich szlakach. Na zakończenie dla wszystkich gości przygotowano przysmaki z ogniska. Kolejny dzień upłynął pod znakiem planowania wspólnych akcji marketingowych. Firma Verdon, razem z Nice, od kilku lat biorą aktywny udział w Podkarpackich Targach Budowlanych, a także sponsorują żużlowy zespół Wilków Krosno. Dodatkowo od tego roku Verdon zdecydował się na wsparcie jednego z najlepszych żużlowców na świecie, Antonio Lindbacka, który od kilku lat dumnie reprezentuje markę Nice.
Kolejnym wspólnym projektem będzie akcja reklamowa na antenie MotoWizji. Na antenie tej stacji na żywo transmitowane w sezonie 2020 będą wszystkie mecze polskiej drugiej ligi żużlowej. Przy okazji wybranych meczów sezonu w trakcie transmisji na grafikach będą pojawiały się logotypy Verdon oraz Nice. Reklamy będą także widoczne na ściance reklamowej w trakcie studia meczowego. Każda kolejka ligowa rozłożona jest na 3 dni. Mecze odbywają się w piątki (o godzinie 16:00) oraz w soboty i niedziele (o godzinie 11:45). Wszystkie mecze transmitowane są z kilku kamer, a obraz nadawany jest w jakości HD. Polska druga liga żużlowa jeszcze nigdy w historii nie miała takiej oprawy. MotoWizja dostępna jest na większości platform cyfrowych i w telewizjach kablowych.
Na zakończenie Verdon Integration Days wszyscy uczestnicy szkolenia mieli możliwość wspólnego przeżywania emocji sportowych w trakcie inauguracji sezonu ligowego w Krośnie. Wspierane przez Nice oraz Verdon, Wilki Krosno zdecydowanie wygrały z zespołem Kolejarza Rawicz w stosunku do 64:26. Najwięcej punktów dla miejscowej ekipy zdobył Rosjanin, Vadim Tarasenko. Celem krośnieńskich Wilków na rok 2020 jest awans do pierwszej ligi.
Verdon Integration Days były świetną okazją do wymiany doświadczeń oraz zaplanowania nowych działań na najbliższą przyszłość.