Grupa Nice rozszerza patronat nad Wilkami Krosno
Miło nam poinformować, że nasi Partnerzy Handlowi Verdon i Bramex grają w jednej drużynie Nice. W piątek, 5 marca w Krośnie, w obecności przedstawicieli mediów, podpisana została nowa umowa z Wilkami Krosno. Do grona mecenasów wspierających klub dołączyli Partnerzy Handlowi Nice z województwa podkarpackiego: Verdon oraz Bramex Krosno. W ten sposób grupa Nice wydatnie rozszerzyła swój patronat nad beniaminkiem żużlowej pierwszej ligi, a także podkreśliła rolę zaangażowanych partnerów w rozwój branży na lokalnym rynku.
- Po raz kolejny pokazujemy, że nasze relacje z siecią Partnerów Handlowych to coś więcej niż standardowa współpraca biznesowa. Na przestrzeni ostatnich 15 lat zainwestowaliśmy w promocję marki Nice za pośrednictwem narzędzi marketingu sportu kilkanaście milionów złotych, także w wymiarze lokalnym. Jestem niezmiernie szczęśliwy, że nasi Partnerzy Handlowi korzystają z naszych doświadczeń i ufają nam na różnych płaszczyznach działalności. Dzisiaj dajemy najlepszy przykład na to, że w jednym regionie nasi Partnerzy wcale nie muszą stanowić dla siebie krwiożerczej konkurencji, bo dzięki współpracy w ramach jednej grupy można osiągnąć zdecydowanie więcej – powiedział Adam Krużyński, Dyrektor Zarządzający Nice Polska, podkreślając kilkukrotnie, że sukces grupy Nice na Podkarpaciu nie byłby możliwy bez lojalnych partnerów w postaci firm Verdon i Bramex.
W poprzednich dwóch latach Nice, razem z firmą Verdon z Rzeszowa, zrealizował kilka wspólnych inicjatyw na terenie województwa podkarpackiego. Współpraca z klubem żużlowym z Krosna była jednym z pierwszych projektów. - Zawsze podkreślałem, że sponsoring to bardziej odruch serca niż rozumu. W prowadzeniu biznesu w naszej branży niezwykle ważną rolę odgrywają wspólne relacje. Dla mnie Nice jest kluczowym dostawcą, nie tylko w zakresie bram garażowych. Współpraca z marką elero daje mi możliwość dotarcia do zamożniejszego klienta, który oczekuje wyższego standardu usług oraz perfekcyjnego produktu. Zaryzykuję stwierdzenie, że dzięki współpracy z przyjaciółmi z Nice, realizując swoje pasje sportowe, udaje nam się realizować także wspólne cele biznesowe – zauważył Arkadiusz Staniek, właściciel firmy Verdon.
Verdon specjalizuje się w wysokiej jakości stolarce okiennej i drzwiowej, bramach garażowych, osłonach zewnętrznych i wewnętrznych oraz automatyzacji technik osłonowych. W większości realizacji wykorzystywana jest automatyka marki elero, dzięki czemu wyroby Verdon postrzegane są na lokalnym rynku jako produkty premium. W ubiegłym roku dzięki zaangażowaniu Arkadiusza Stańka, w trakcie Podkarpackich Targów Budowlanych odbyła się ogólnopolska premiera silników elero RolMotion. Warto jednak zauważyć, że dzięki regularnej współpracy z grupą Nice, Verdon systematycznie zwiększa swoją aktywność także w segmencie bram przemysłowych.
Do grona firm zaangażowanych we wsparcie klubu żużlowego z Krosna od sezonu 2021 dołącza także kolejny Partner Handlowy Nice – Bramex.
Od roku firma prowadzi swoją działalność w nowoczesnym, dwupoziomowym salonie handlowym w Wojaszówce, nieopodal Krosna. W tym miejscu klient końcowy ma możliwość zapoznania się z pełną ofertą automatyki Nice zainstalowanej w większości przypadków na pokazowych bramach. Przed budynkiem każdy odwiedzający ma okazję obejrzeć kilkanaście wzorów bram wjazdowych oraz ogrodzeń. – W ubiegłym roku byliśmy skoncentrowani na otwarciu naszej nowej siedziby. Była to największa inwestycja w historii firmy. Dzięki temu możemy teraz gościć wszystkich Państwa w nowoczesnej sali konferencyjnej przystosowanej do prowadzenia szkoleń z zakresu automatyki wjazdowej. Nice jest rozpoznawalną marką na terenie Podkarpacia. Korzystając z doświadczeń naszych dostawców, chcemy jeszcze bardziej zaznaczyć naszą obecność na lokalnym rynku – zauważył Mariusz Gomółka, Dyrektor Handlowy ds. Sprzedaży i Marketingu Bramex.
Bramex specjalizuje się w produkcji balustrad, ogrodzeń i bram. Produkty firmy można znaleźć na rynkach polskim, słowackim czy niemieckim.
Zapraszamy do relacji wideo z wydarzenia:
Na podstawie podpisanej w piątek umowy z Wilkami Krosno, logotypy Nice, Verdon oraz Bramex znajdą się nie tylko na kewlarach zawodników oraz poszyciach motocykli, ale także na systematycznie modernizowanym stadionie przy ulicy Legionów w Krośnie. Już w najbliższych tygodniach na obiekcie zainstalowane zostaną jupitery pozwalające na realizację transmisji telewizyjnych w standardzie HD. Po awansie do pierwszej ligi wszystkie mecze Wilków Krosno będą możliwe do obejrzenia na żywo na antenach sportowych CANAL+. W zależności od rozwoju sytuacji epidemiologicznej w kraju prowadzone będą dodatkowe projekty mające na celu promocję marki Nice oraz jej Partnerów Handlowych na terenie województwa podkarpackiego. Na stadionie nie zabraknie również modułów promujących automatykę do rolet elero.
W trakcie konferencji po raz pierwszy publicznie zaprezentowany został kewlar drużyny na rok 2021, a klubowe podprowadzające przedstawiły nowe wzory koszulek klubowych. Planowany start sezonu żużlowego przewidziany jest na pierwszy weekend kwietnia. Liderami zespołu z Krosna powinni być w tym roku doświadczeni Peter Ljung, Daniel Jeleniewski i Mateusz Szczepaniak.