Zmiany w elero! Blue is the new orange!
Miło jest nam poinformować o kolejnym kroku jaki wykonała marka elero w kierunku wzmocnienia więzi z grupą Nice: zmianie barwy logotypu z pomarańczowego na niebieski w ramach uspójniania identyfikacji wizualnej obu marek. Miło jest nam poinformować o kolejnym kroku jaki wykonała marka elero w kierunku wzmocnienia więzi z grupą Nice: zmianie barwy logotypu z pomarańczowego na niebieski w ramach uspójniania identyfikacji wizualnej obu marek.
Proces integracji między firmą Nice i elero składa się z różnych faz i procesów zarówno biznesowych, jak i przemysłowych, które zachodzą w ramach grupy Nice.
W ostatnim czasie została podjęta decyzja, by w strukturach grupy utworzyć jednostkę biznesową „Sun Shading Solutions”, która miała być dedykowana wyłącznie systemom osłon przeciwsłonecznych grupy elero. Jej celem było zacieśnienie współpracy pomiędzy firmą Nice oraz elero.
W ostatnich miesiącach trwały intensywne procesy integracyjne pomiędzy obiema firmami. Dziś możemy oficjalnie ogłosić, że marka elero ma nowe logo, które pomimo tego, że nie wiążę się z rozległą modyfikacją znaku, jest istotną zmianą symboliczną zbliżającą ją do firmy macierzystej.
Pomarańczowy staje się niebieskim, ta symboliczna zmiana wskazuje, że będziemy czerpać z doświadczeń elero, jako tradycyjnej niemieckiej firmy, ale także z siły Nice - globalnego gracza.
Dzięki tej zmianie, elero jest w stanie zwiększyć swoją widoczność. Dziś elero staje się oficjalnie dywizją „Sun Shading Solutions” działającą w ramach Grupy Nice.
Zapotrzebowanie na nowoczesne rozwiązania w sektorze osłon przeciwsłonecznych znacznie wzrosło w ostatnich latach, co zaowocowało zacieśnieniem współpracy ze spółką-matką i nasileniem starań, elero do podkreślenia swojej roli lidera zakresie osłon przeciwsłonecznych w Grupie Nice - powiedziała Inge Rappold, Dyrektor ds. Marketingu w firmie elero. Pozostajemy synonimem innowacyjności oraz niemieckiej jakości, nadal przywiązując dużą wagę do współpracy z naszymi partnerami biznesowymi.
Nowy branding elero to ważny krok dla całej grupy – skomentował Juan Pablo Boz, Dyrektor ds. Marketingu w Nice. Nice wykorzystuje swój nowy branding do zilustrowania zmian, jakie zaszły w ostatnich latach. Firma została założona prawie 30 lat temu i od tego czasu znacznie się rozwinęła, zarówno pod względem geograficznym, jak i asortymentowym. Aby zapewnić wyraźną rozpoznawalność i jednolity wygląd, zmieniliśmy logo elero. Cieszymy się, że siła marki Nice znajdzie teraz odzwierciedlenie również w logo naszego oddziału.
W duchu transformacji, elero będzie stopniowo przekształcać wszystkie swoje materiały reklamowe i komunikacyjne. Katalog ogólny został już wyprodukowany w nowej, niebieskiej szacie graficznej. Została także zmieniona strona internetowa elero.