Z pasją o marketingu sportowym
Konferencja Efektywne wykorzystywanie marketingu sportowego została zorganizowana w siedzibie Agory przez Ciszewski MSL Marketing Sportowy oraz Sport.pl. Jedna z prelekcji dotyczyła aktywności firmy Nice Polska w zakresie sponsoringu sportu. Spotkanie było okazją do dyskusji nad nowymi wyzwaniami, jakie stoją przed polskimi przedsiębiorstwami po doświadczeniach wyniesionych z UEFA Euro 2012™ oraz z Igrzysk Olimpijskich - Londyn 2012.
W prezentacji przedstawiono główne założenia oraz cele strategii marketingowej Nice Polska w latach 2009-2011 oparte na wsparciu żużlowej reprezentacji Polski. Zaprezentowano sposoby realizacji przyjętej strategii odwołując się do niestandardowych działań w czasie sponsorowanych wydarzeń. Uczestnicy konferencji mogli także przekonać się o efektach wizerunkowych oraz sprzedażowych trzyletniego projektu.
Głównym założeniem wydarzenia było podsumowanie tegorocznych imprez sportowych z perspektywy możliwości, jakie dają kompleksowe strategie marketingowe. Pozostałe prelekcje wygłosili m.in. przedstawiciele agencji zajmujących się marketingiem sportowym, wykładowcy z Uniwersytetu Warszawskiego oraz reprezentanci spółek odpowiedzialnych za organizację UEFA Euro 2012™.
Wśród gości wysłuchujących wystąpień znaleźli się: przedstawiciele przedsiębiorstw inwestujących w sport, badacze rynku, dziennikarze oraz samorządowcy. Na konferencji obecni byli wybitni sportowcy tacy jak: Robert Korzeniowski, Kajetan Kajetanowicz i Mateusz Ligocki oraz działacze krajowych związków sportowych. W siedzibie Agory pojawili się też m.in. przedstawiciele Polskiego Związku Piłki Nożnej, Polskiego Związku Piłki Ręcznej i Polskiej Ligi Futbolu Amerykańskiego oraz reprezentanci klubów piłkarskich i fundacji wspierających sportowców. Spotkanie było okazją do dyskusji nad wyzwaniami stojącymi przed całym środowiskiem wspierającym sport na różnych płaszczyznach.
Zdjęcia: Ciszewski MSL Marketing Sportowy