Nice Polska partnerem akcji Pomaganie jest trendy
W lutym odbyła się impreza inaugurująca trzecią edycję projektu „Pomaganie jest trendy” . W tym roku firma Nice Polska została partnerem strategicznym akcji, która ruszyła pod hasłem „Brama do szczęścia”. Jej zadaniem będzie promocja fundacji „Nowa nadzieja” oraz pomoc w zdobyciu funduszy na budowę ośrodka diagnostycznego, w którym leczone będą dzieci dotknięte chorobą autyzmu.
W zgromadzeniu środków na ten cel ma pomóc portal www.kupujipomagaj.pl, za pośrednictwem którego każdy może sprzedawać i kupować dowolne produkty, a prowizja z transakcji przekazana zostanie na rzecz fundacji. Akcja jest wspierana przez celebrytów. W lutym nagrany został wyjątkowy teledysk z ich udziałem. W tegoroczną edycji zaangażowali się m.in. Michał Wiśniewski oraz Radek Liszewski z zespołu Weekend.
Akcja odbywa się pod patronatem kilkunastu stacji radiowych i telewizyjnych o zasięgu lokalnym i ogólnopolskim, które będą propagować tematykę autyzmu w swoim regionie. Będą one zachęcać mieszkańców do włączenia się w akcję fundacji podczas światowego dnia autyzmu w Polsce, która polegać będzie na okryciu niebieską (kolor autyzmu) płachtą symbolicznego dla miasta obiektu oraz wyłączenie w domach świateł i wystawianie w oknach niebieskich zniczy.
W tym roku Światowy Dzień Autyzmu przypada na 2.04.2013 r.
Więcej informacji można znaleźć na stronach internetowych:
- http://muzyka.wp.pl/gid,670936,title,Michal-Wisniewski-i-Radek-Liszewski-pomagaja,galeria.html?ticaid=1101b1
- http://muzyka.onet.pl/newsy/pop/3-edycja-akcji-pomaganie-jest-trendy-posluchaj-prz,1,5426571,wiadomosc.html