Wsparcie indywidualne
Poza dużymi sportowymi projektami sponsoringowymi Nice wspiera również wiele indywidualnych przedsięwzięć.
Często nie są to profesjonalne projekty o ogólnopolskim zasięgu, a reklama naszej marki nie dociera wówczas do milionów odbiorców, jednak są dla nas jako firmy równie istotne. Po pierwsze to żywy dowód na to, że zarówno wśród dla naszych Partnerów Handlowych, jak i pracowników firmy, są tacy, którzy identyfikują się z marką Nice bez względu na czas i miejsce, nawet w swoim czasie prywatnym. Po drugie, to wyraz naszej pasji i zaangażowania w sport, a także chęci szerzenia idei aktywnego spędzania czasu i realizowania sportowych celów. To także dowód na to, że partnerskie relacje w biznesie, które często wychodzą poza ramy zwykłej współpracy handlowej, są dla nas priorytetem.
Oto projekty, które udało nam się dotychczas zrealizować wspólnie z naszymi Partnerami Handlowymi:
Z miłości do motocross'u
Jan Szkudlarek, właściciel firmy Kowal z Łaszkowa, wieloletni Partner Handlowy Nice, może liczyć na wsparcie ze strony Nice w zakresie realizowania swojej pasji – motocrossu. Wraz z Ostrowskim Klubem Motocrossowym p. Jan od lat propaguje idee tego wspaniałego sportu i aktywnie w nim uczestniczy. Tytuły w postaci zdobytego Mistrzostwa i dwukrotnego vice-mistrzostwa plasują go w czołówce zawodników.
Reklama z Fantazją
Jacht żaglowy Fantazja, który od kilku lat czynnie bierze udział w kampanii reklamowej marki Nice na mazurskich jeziorach. Pomysłodawcą jest Jan Marciniak, wieloletni Partner Handlowy Nice, właściciel firmy Bramatic z Warszawy, dla którego jacht żaglowy jest niemal drugim domem. Logo Nice dumnie prezentuje się na żaglach jego jachtu już od czterech lat i jak twierdzi właściciel, niejednokrotnie pomaga mu ono w nawiązywaniu znajomości z innymi żeglarzami na mazurskich wodach.
Z Nice na mecie maratonu
Jest taki jeden dzień w roku - zawsze w pierwszą niedzielę listopada - gdy Nowy Jork jednoczy się w biegu gromadząc na swoich ulicach rzesze maratończyków z całego świata. Udział w tym wydarzeniu to marzenie każdego maratończyka. My pomogliśmy je spełnić jednemu z naszych Partnerów Handlowych. Ryszard Białogrodzki, właściciel firmy Biarkem z Piaseczna, 1 listopada 2009 roku w gronie 44 tysięcy osób ze 105 krajów stanął na starcie 40. Maratonu Nowojorskiego, a niezwykła pasja do biegania pozwoliła ukończyć mu wyścig z rewelacyjnym wynikiem 03:52:30.