The Nice Music Stars
Przedsięwzięcie sponsorowania cyklu koncertów, które odbyły się w 2012 roku w całej Polsce, to kolejny z projektów, w który zaangażowała się marka Nice. W ramach cyklu Prestiżowe Gwiazdy, Złote Przeboje, którego organizatorem była firma Prestige MJM, w Polsce wystąpiły gwiazdy światowego formatu, takie jak Jennifer Lopez, Michael Bublé, Andrea Bocelli, Elton John, Guns N`Roses oraz Bryan Adams.
Dla Nice udział w tym projekcie był okazją do promocji marki na niebywale dużą skalę. Rola głównego sponsora to miejsce na plakatach reklamowych, spotach reklamowych, które są częścią kampanii promocyjnej koncertów. Od początku marca do końca maja 2012 r. spoty reklamujące poszczególne koncerty można było oglądać w największych ogólnopolskich i lokalnych telewizjach. Dodatkowo ogromne reklamy wielkoformatowe, których powierzchnia sięgała nawet 361 m kwadratowych, pojawiły się w ścisłych centrach największych polskich miast - Warszawie, Łodzi we Wrocławiu oraz w Gdańsku.
Cykl koncertów to zupełnie nowa inicjatywa i w Polsce nie było dotąd przedsięwzięcia na taką skalę.
- Cieszy fakt, że fani muzyki w Polsce nie muszą już podróżować po świecie, by usłyszeć na żywo największe światowe gwiazdy muzyki. Wsparcie takiego projektu to ogromna satysfakcja dla sponsora - podsumował Adam Krużyński, Dyrektor Zarządzający Nice Polska.
Jednak Nice nigdy nie ograniczał swojej aktywności marketingowej wyłącznie do roli sponsora, który w umowie ma zapewniony pakiet świadczeń i możliwość ekspozycji logo. Każdy projekt, w który się angażujemy, staramy się wykorzystać do maksimum, tak by przyniósł on korzyści zarówno nam jako marce, lecz także by nasi Partnerzy Handlowi lub potencjalni użytkownicy naszych produktów mieli okazję aktywnego uczestniczenia w nim. Takie wielowymiarowe podejście daje nam jako sponsorowi pełną satysfakcję z zaangażowania. Tak też było tym razem. W sieci autoryzowanych punktów sprzedaży Nice sprzedaży uruchomiony został wewnętrzny projektu pt. Lista Przebojów Nice, w efekcie którego w każdym z koncertów wzięło udział ok. 30 uczestników.
Zwieńczeniem całego cyklu The Nice Music Stars był wrześniowy koncert Jennifer Lopez na PGE Arenie w Gdańsku. Amerykańska gwiazda muzyki pop zgromadziła na trybunach nowoczesnego stadionu wybudowanego specjalnie na Euro 2012 blisko 25-tysięczną widownię. Było to największe przedsięwzięcie w ramach The Nice Music Stars. Na sześciu koncertach zorganizowanych w Polsce bawiło się łącznie prawie 80 tysięcy fanów muzyki.