The Nice Music Stars 2013
Firma Nice Polska drugi rok z rzędu została sponsorem cyklu koncertów wielkich gwiazd, które w 2013 roku wystąpiły przed polską publiczności. Z tej okazji przygotowana została specjalna oferta dla wszystkich nabywców produktów Nice. Od marca do zestawów oraz bram garażowych Nice z oferty koncertowej dołączane było zaproszenie na koncert. Użytkownik automatyki Nice sam wskazywał koncert, na który chciał otrzymać bilet.
- Sukces ubiegłorocznej edycji The Nice Music Stars zachęcił nas do przedłużenia współpracy z firmą organizującą cykl koncertów. 6 wydarzeń obejrzało na żywo blisko 100 tys. osób, a ekwiwalent medialny związany z ekspozycją naszego logo przekroczył 40 milionów złotych. W tym roku postanowiliśmy wyjść naprzeciw oczekiwaniom naszych klientów i do każdego produktu Nice z oferty koncertowej dołączamy bilet – mówi Adam Krużyński, dyrektor zarządzający Nice Polska.
Aby otrzymać bilet na wymarzony koncert, wystarczyło wypełnić prosty formularz, wskazać wybrany przez siebie koncert oraz podać dane osoby zapraszanej na koncert. Po odesłaniu zeskanowanego formularza oraz dowodu zakupu automatyki na adres nice@nice.pl nabywca otrzymywał bilet na wybrany koncert.
Oferta produktów Nice, przy zakupie których użytkownik otrzymywał gwarancję biletu była niezwykle szeroka. Znalazły się w niej zarówno zestawy służące do otwierania bram przesuwnych (rodzina siłowników Robus), bram dwuskrzydłowych (rodziny siłowników z serii Toona, Moby, Pop), a także bram garażowych (zestawy Spin21 oraz Spin22). W promocji udział brały również wszystkie bramy garażowe Nice (ręczne i automatyczne). Każdy z szczęśliwych nabywców tych produktów otrzymał formularz zgłoszeniowy.
Koncerty w ramach The Nice Music Stars:
15.03.2013 IL Divo (PGE Arena, Gdańsk)
25.03.2013 Justin Bieber (Atlas Arena, Łódź)
19.06.2013 Bon Jovi (PGE Arena, Gdańsk)
04.09.2013 Pet Shop Boys (Ergo Arena, Gdańsk)
14.09.2013 Rod Stewart (Stadion Miejski, Rybnik)