Poprostu NICE
Poprostu NICE
Poprostu NICE
Kontakt
Wybierz język
Szukaj
Poprostu NICE
    WYBIERZ MARKĘ
Poprostu NICE

„Kiedy Dom sam robi kawę” – publikacje Nice w magazynach Forbes i Business Insider

21 stycznia 2022
„Kiedy Dom sam robi kawę” – publikacje Nice  w magazynach Forbes i Business Insider

Miło nam poinformować, że w styczniowym wydaniu magazynu Forbes pojawiły się dwie warte uwagi publikacje. Pierwsza z nich to wywiad z Adamem Krużyńskim – dyrektorem zarządzającym Nice Polska, drugi to artykuł pod przewrotnym tytułem: „Kiedy dom sam robi kawę”. Dodatkowo wywiad okazał się na tyle interesujący i inspirujący, że w pełniej wersji ukazał się w internetowym wydaniu magazynu Business Insider. Zachęcamy Państwa do zapoznania się z tymi publikacjami. Teksty poruszają m.in. aktualną tematykę rosnącej roli technologii w naszych domach w erze drożejącej energii i zmieniającego się trybu życia, w czasach, w których dom stał się dla nas także miejscem pracy.

„Kiedy dom sam robi kawę” – artykuł w Forbes

Idea zautomatyzowania uciążliwych obowiązków domowych i uciążliwej rutyny od lat nakręca rynek rozwiązań smart home. Liczba domowych urządzeń, którymi możemy zarządzać zdalnie szybko rośnie, podobnie jak ich nowe możliwości (…)

Dlatego Idea prostego zautomatyzowania domowych obowiązków to od kilku lat najważniejszy czynnik nakręcający rozwój sektora smart home, a lista rzeczy, które mogą zrobić inteligentne domy rośnie, podobnie jak jego możliwości (…) Dzięki zaprogramowaniu urządzenia za pomocą jednej komendy wysłanej np. przez mobilną aplikację można uruchomić szereg różnych czynności (…)

Całość artykułu można znaleźć klikając w link >>>

„25 lat Nice Polska. Bezpieczeństwo, wygoda, oszczędność” – wywiad w Forbes i Business Insider

Technologia w naszym domu w czasach rosnących kosztów energii, zmieniającym się stylu życia, kiedy dom stał się również naszym miejscem pracy - rozmowa z Adamem Krużyńskim  - Dyrektorem Zarządzającym Nice Polska i Prezesem Zarządu FIBARO.

 
Jubileusz 25-lecia firmy to okazja do podsumowań. Gdyby w kilku zdaniach miał Pan wskazać najważniejsze, może przełomowe wydarzenia w historii Nice w Polsce to co by to było?

Przełomowym momentem była decyzja o tym, w jaki sposób produkty Nice w Polsce powinny być sprzedawane. Pod koniec lat 90. byliśmy jedyną firmą z branży automatyki domowej, która skupiła się na budowaniu sieci dystrybucyjnej w oparciu o odpowiednio wspieranych i wyedukowanych instalatorów, realizujących nasz pomysł na automatyzację domu. Wyróżniała nas koncentracja na rynku rezydencjalnym wraz z pakietem usług serwisowych dostępnych tak dla użytkownika jak i instalatora. Nasze produkty były bardzo „designerskie” i zminiaturyzowane. Poza tym nasze urządzenia od początku były multifunkcjonalne, ilość możliwości oferowanych w podstawowych produktach wykreowało nowy standard na rynku. Bardzo ważny był rok 2001, w którym oddaliśmy do użytku naszą siedzibę.  Nie były to tylko biura, ale też magazyny, showroom, sale szkoleniowe. To co na pewno w historii naszej firmy miało olbrzymie znaczenie to kwestia rozszerzania oferty produktów. W kolejnych latach w naszym portfolio znalazła się automatyka do bram, automatyka do rolet, bramy garażowe, systemy parkingowe, wideodomofony, a w końcu smart home (…).

Całość artykułu można znaleźć klikając w link >>>

Rozszerzoną wersję wywiadu znajdziecie Państwo na stronach magazynu Business Insider pod linkiem >>>