Nice wyróżnił swoich Partnerów Handlowych

Firma Nice Polska rozstrzygnęła tegoroczny program motywacyjny - Kraina Ogrzana Słońcem przeprowadzony w sieci Partnerów Handlowych. W maju 2014 roku blisko 90 laureatów programu w podziękowaniu za dotychczasową współpracę spędzi niezapomniane 8 dni na najpiękniejszej greckiej wyspie – Kos. Programy organizowane przez Nice to wyjątkowe wydarzenia, których nadrzędnym celem jest integracja sieci sprzedaży.
Programy motywacyjne organizowane są w Nice Polska już od ponad 10 lat i wpisały się na stałe w politykę firmy. - Wierzymy, że doświadczenia zdobyte w taki sposób bezpośrednio przekładają się na jakość relacji budowanych z innymi ludźmi, często współpracownikami, przełożonymi, klientami. Dzisiejszy biznes to gra zespołowa, której kluczowymi elementami są współpracujący ludzie i firmy – mówi Adam Krużyński, Dyrektor Zarządzający Nice Polska.
Priorytetem w działalności Nice są relacje handlowe z siecią sprzedaży, które wyrażają się między innymi poprzez stabilną politykę rabatową, jak i premiowanie zaangażowania za pomocą systemu atrakcyjnych programów motywacyjnych. W odróżnieniu od zwykłych pomysłów budowania motywacji opartych na katalogach punktowych czy ofertach biur podróży, wyprawy Nice w ramach premii za partnerską aktywność, lojalność i zaangażowanie mają zawsze nietypowy charakter oparty o aktywny wypoczynek.
Programy motywacyjne Nice kładą główny nacisk na aktywności z zakresu team building. We współczesnych realiach gospodarczych i szybko zmieniającym się świecie stanowienie scalonej, jednomyślnej grupy może ułatwić rozwiązywanie wielu problemów. Wspólny wyjazd to nie tylko możliwość biernego wypoczynku w ekskluzywnych warunkach, ale przede wszystkim możliwość udziału w wielu interesujących fakultatywnych elementach. W przyszłym roku Partnerzy Handlowi Nice będą mieli okazję skorzystać z rajdu Jeepami po wyspie Hipokratesa, wspólnej nauki zorby w czasie greckiej biesiady czy jednodniowej wyprawy do tureckiego Bodrum.
Każdy z programów motywacyjnych jest wyjątkowy. Partnerzy Handlowi Nice mieli już okazję do wspólnej ekspedycji na Saharę, przeprawy barkami przez Francję czy podziwiania futurystycznych krajobrazów Wysp Kanaryjskich. W związku z zaangażowaniem firmy w sport niektóre programy motywacyjne były powiązane z wspólnym kibicowaniem. Dzięki temu laureaci programów mogli wspólnie z Nice oglądać występy Roberta Kubicy, oklaskiwać polskich reprezentantów na Igrzyskach Olimpijskich w Pekinie czy być świadkami historycznego zdobycia tytułu Indywidualnego Mistrzostwa Świata na żużlu przez Tomasza Golloba.
Produkty Nice można nabywać za pośrednictwem sieci blisko 1 500 Partnerów Handlowych zlokalizowanych na terenie całej Polski. Lista Partnerów Handlowych Nice dostępna jest na stronie internetowej www.nice.pl.